Svar på kommentar

Tänkte svara på några frågor idag iallafall. :)

Linn om Fonds:
Är det hemma hos Sofia Kroon? :)
Nej det är hos Robin Ingvarsson, vi skulle till Sofia och prova hästar efteråt men hon körde hästarna till Robin istället så vi slapp åka runt så mycket. :)  

hur mycket hade bw gjort innan han kom till dig? :)
Han hade gått Lätt A i Sverige och några msv på Irland. :) Dock var han inte i särskilt bra tävlingskondition när vi fick hem honom då han i princip nästan vilade de sista året, innan föregående ägarna bestämde sig för att sälja honom.  

hej alma!
hur är din relation till dina tränare? planerar du tillsammans med dem vilka tävlingar du ska åka på? lite nyfiken på vad ni betalar i stallhyra där du bor, betalar du nåt själv? :)
tacksam för svar!
//Elin :)
Bra fråga! Allt jag gör, gör jag med mina tränare. Vi lägger upp allting tillsammans, dvs mål, tävlingar, återhämtning.. You name it! Jag har en väldigt bra relation till både Pether och Niclas vilket jag tycker är väldigt viktigt! Båda två vet precis hur jag fungerar och kan mig utan och innan! Båda vet precis hur kräsen och vilken prefektionist jag är, vilket är otroligt skönt! Även om jag tex. (för ovanlighetens skull) inte håller med dem till hundra procent om någonting så vet de precis hur jag tänker och att jag kanske inte är helt nöjd med något som de själva är väldigt nöjda med. De läser av mig väldigt lätt och på så sätt så blir det hela väldigt mycket enklare att lösa och man kommer ofta fram till något väldigt bra i slutändan! :)

 Niclas står mig lite närmare då jag har tränat för honom vääldigt länge och han har hjälpt mig så otroligt mycket! Han har ett fantastiskt engagemang och vi har kontakt i princip varje dag vilket underlättar allt det vardagliga arbetet. Niclas är med varje dag om året medan Pether blir väldigt intensivt när man är där, sedan åker man hem och tränar för att sedan åka dit igen och visa upp resultatet för att få något annat nyttigt med sig hem. :) Båda två är helt fantastiskt engagerade och involverade i hela min plan, eller snarare vår plan. :)

Det kostar ca 5000 (Obs, bor i stockholm där allt tyvärr är lite dyrare ;)) Nej det gör jag inte i dagsläget, får väl ta den smällen när jag slutat skolan och skaffat jobb. ;)

Kan inte du skriva vad du använder för bett på dina hästar hemma o tävling och utvärdera lite?;)
Gör det i ett separat inlägg, tror jag gjort det tidigare men kan göra det igen. :)

Bor eller jobbar din pappa långt bort? superbra bloggg!!
Nix, han bor och jobbar ca 15min med bil hemifrån mig. Tack! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0