Städning på schemat

Jag håller på och städar och fixar för fullt och det blir jättefint, dock är det ganska tråkigt men välbehövligt! För att lätta upp det hela lite så lyssnar jag såklart på musik och lägger in ett litet snabbt inlägg till er. :) När jag har städat klart så är det dags för lite matlagning, mamma kommer runt 12 och då ska maten stå på bordet så vi kan åka ut till stallet så fort som möjligt! :) Jag är ruskigt taggad på träning idag och om jag känner Niclas rätt så skulle jag gissa på en tuff träning där vi ska få in lite höjd på Inova innan tävlingen i Grevagården nästa helg. Tävlingssäsongen börjar riktigt tufft med endast elittävlingar fram till mars men det är kul! Ska det va´, ska det va´ ordentligt ;)


Träning för Niclas i somras


Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: Mer meller mindre skrev jag ;) han är bara godissugen och vet att du alltid har mkt godis till dina hästar :)

2012-01-27 @ 21:21:04
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0