Så otroligt tacksamt!

Jag sitter ofta och tittar in på mina läsares bloggar och tycker det är jätteroligt att se vad det är för några som orkar slösa tid på min blogg. :) Jag fastnade för speciellt en kommentar idag som jag verkligen är otroligt tacksam för, inte minst för att den personen hon nämner i kommentaren är en utav mina förebilder.

Marion eller som du kallar henne Zeta är ju en stjärna, sån otrolig galopp och för att inte tala om hennes tryck i sprången och språngkurvan är helt fantastik. Jag har själv prov ridit hon för.. vad kan det vara? 2008 var det nog, men då var hon alldeles för svår mig, och vill även ge dig mycket beröm för hur grym du är på rida! Jag tycker att t.ex att ******* är bra på rida, men hon är inte ens i närheten av dig för din känsla är så otrolig! Du är en otrolig insperation och framförallt en förebild för mig :) Ja men nu var det hästen, hon ser så otroligt lyhörd ut och hon är så vacker och har sådan utstrålning, och det sättet hon söker hinder är obetalbart!! en sån inställning är verkligen fantastisk! Zeta kommer bli en häst för det största klasserna! Nu känner jag inte hästen men hon verkar vara sådär fint ärlig också och verkar ha ett hjärta av guld.

När jag läst den här kommentaren klickar jag direkt in på hennes blogg, och vad är det första jag ser... Jo, ett inlägg med ännu fler fina ord..

Alma Ranebo
Almas blogg är helt klart min favorit blogg. Det är såklart en hästblogg där hon skriver om sina hästar (Marion Zeta och Inova Light) deras träning och tävling och så vidare. Hon är en otrolig förebild för mig och hon rider verkligen OTROLIGT bra!! Svergies nästa Rolf-Göran!

Jag är väldigt tacksam för dina fina ord, Ebba Mickelsson, Du gjorde min allmänt dåliga dag lite bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0