Promenader

Förlåt för dålig uppdatering idag men det är oftast väldigt mycket såhär i början av veckorna.

Jag och mamma åkte ut till stallet på em. Vi gick ut på promenad med båda hästarna i ca 30min och sen fick Zeta en extra promenad i 20min i sällskap med Roxanna (Zetas boxgranne och halvsyster). Hästarna verkade pigga och glada på eftermiddagen men var nog lite ömma i munnen efter tandläkarbesöket igår då dem inte varit lika "glupska" som vanligt under dagen men dem verkade iallafall glada nu på kvällen. :) 

Jag kommer inte ha så jätte mycket att skriva om de närmaste dagarna då jag mesta dels går 80min powerwalk om dagen med hästarna. Jag ska iallafall ta mig tid att svara på en del av alla kommentarer så snart som möjligt. Ska nog försöka svara på några imorgon fm. :) Jag har även fått in några kommentarer som jag inte riktigt förstår så om ni inte har fått eran kommentar publicerad så beror det troligen på det så då kan ni ju skriva en ny och formulera det på ett annat sätt. ;)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0