Planering

Måndag: Joggar Inova lite lätt
Tisdag: Trimmar
Onsdag: Cilla tömkör(?)
Torsdag: Åker till Greva, hämtar upp en häst på vägen, rider igenom Inova när vi kommer fram.
Fredag: Tävling 130cm
Lördag: Tävling 140cm, fjärde GHS kvalet.
Söndag: Hemfärd.

Är så sjukt taggad på att tävla, jag har inte tävlat sen Billdal som var för två månader sedan så det ska verkligen bli jätte roligt! Saknar alla roliga människor från tävlingarna, träffade en del på förbundsträningen på Strömsholm men det var ju bara över dagen. Dessutom så har Greva ett ryttarhotell där bland annat jag, Stina och "Runstensgänget" (antar jag, det brukar de göra ;)) ska bo. :) Jag trivs verkligen med alla jag umgås med på tävlingar, alla gläds åt andras framgång och det är verkligen glädjespridning på hög nivå! :)

Inova känns minst lika laddad som jag och jag gillar Grevagården som tävlingsplats så det här blir nog bra! :)


Inova ifrån Grevagården i somras.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Den där bilden har jag tagit :))

p.s Du är så hemlighetsfull när du skriver, ska du veta ;)

2012-01-30 @ 14:40:26
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0