Morgondagen

Imorgon blir det Pay & Jump på Runsten med Inova, Zeta och Hubbe. Det kommer bli väldigt bråttom mellan starterna men bästa Evelina följer med och hjälper till så det är super! Jag har bland annat 3st på bara 5 starter så jag blir varannan start i slutet. ;)

Hubbe: 110cm
Marion Zeta: 120cm & 130cm
Inova Light: 130cm & 135cm

Jag har lagt upp det så att jag iallafall försöker få hästarna på olika höjder för att få lite mer tid. Zeta får hoppa lite lägre då hon bara behöver komma ut en tävling innan nästa Scandinaviumkval så hon får titta av sig lite och höjden har hon så hon får helt enkelt börja lite snällt! :) Inova får hoppa lite större just för att jag vill få upp lite höjd i henne redan nu eftersom tävlingssäsongen börjar otroligt tufft.

För att hela kalaset ska gå ihop så måste vi ta ut alla hästarna innan första start. När jag har hoppat Hubbe blir det direkt upp på Zeta, samtidigt så rider Evelina fram Inova åt mig eftersom det bara är en start mellan Zeta och Inova. Sen är även Niclas på plats och hjälper till så det blir super! :)


Vioux Star M på Runsten förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0