Mål

Kan börja att dra målen som jag hade året som gått. Allt blev ju som ni vet inte riktigt som jag hade tänkt men med nya hästarna så var målen att kvala SM och samla rutin på stora tävlingar inför kommande år och att känna mig säker i 140cm. Alla mål är uppnådda! :)


Mål 2012

- Kvala GHS
- Minst ta mig till final med båda hästarna på inomhus SM
(även om man endast får starta en)
- Etablera oss i 145-150cm (Debut i 150cm är inplanerad nu i vår)
-Jag strävar även efter att vara med i Falsterbo Ungdoms Grand Prix men det är otroligt svårt så det är bara ett plus i kanten om vi lyckas med det :)

Sen har jag ännu ett mål (eller egentligen 3 som går i samband med ett) som faktiskt är det största målet som jag strävar mot men det stannar mellan mig och mina tränare.

Jag har i princip samma mål med båda hästarna och dom här målen är endast för kommande säsong, jag är otroligt taggad inför våren och i år blir det den största satsningen hittils! Det här kommer att bli ett minst sagt lärorikt år. :) 


Kommentarer
Postat av: julle

Åh vad rooooligt Alma! tror på er så mycket!!!

2012-01-03 @ 22:20:35
URL: http://satsning.blogg.se/
Postat av: Pappsis

Hej Alma. Vad bra att du satt upp tydliga mål. Låt dem inte bara bli ett ok på dina axlar. Det är lätt hänt. Glöm aldrig att du gör det du gör för att du tycker om det. Annars är det väldigt lätt att man spänner sig och då kan det gå troll i sakerna. Det viktigaste är att du njuter och har roligt. Då kommer säkert framgångarna med automatik kramis pappsis.

2012-01-04 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0