Lång helg!

Eftersom jag tog ledigt idag med tanke på hästarna så har jag haft fyra dagars helg nu, såå skönt. Nu ska jag bara stå ut tre dagar i skolan den här veckan sen är det helg igen, älskar mina lediga fredagar :D

Dagen har varit lite gott och blandat. Inova var fin och fick bara lite rundsmörjning och ska skrittas i 4 dagar och sedan ridas som vanligt. Tandläkaren gick också bra och nu är tanden nerslipad, tandläkaren var väldigt bra! Inova kommer framöver kollas av tandläkaren var 6e månad eftersom tanden behöver underhållas lite.

Nu har vi även kommit fram till vad det är med Zeta och det var ingen slitskada eller något liknande utan hon har "endast" vrickat sig i hagen. Dock på ett oturligt sätt som jag inte orkar gå in på men hon är behandlad högerbak och ska skrittas i 10 dagar, sedan ska veterinären kolla på henne igen.. The time will tell what happens.. Nyklippt och fin är hon iallafall! :)


Fantastiska lilla häst


Kommentarer
Postat av: E

Vilka får åka på landslagsträning? Måste man ha startat några speciella klasser eller hur gör man för att ta sig dit?

2012-01-18 @ 00:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0