Gott Nytt År!

Har inte hunnit blogga då jag styrde middag hemma hos mig igår med några kompisar, det blev iallafall mycket lyckat och uppskattat! Tiden är fortfarande knapp men jag skriver ihop lite fort vad jag gjort med hästarna de senaste dagarna! :)

Igår så trimmade jag båda hästarna i ridhuset och fortsatte med det vi jobbade med hos Pether. Båda hästarna var superfina!!

Idag trotsade jag vädret och skrittade ut i regnet i skogen på båda hästarna. Inova fick en tur på 1h medan Zeta fick nöja sig med 30min. Båda hästarna var lugna och glada! :) 

Nu ska jag snart kila iväg till en kompis och krypa ner under en filt och se på lite film. :)
Har kanske en liten plan att lägga upp sammanfattningen från 2011 imorgon, dock är det ju lite halv jobbigt att dra upp och tänka igenom allt igen men jag jobbar på det!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0