Framtidsdrömmar

Vad är dina framtidsdrömmar, vet du vad du vill göra efter gymnasiet till exempel? :)
Svar: Jag har faktiskt full koll på vad jag vill göra! :) Jag har först och främst en plan med att försöka jobba lite någonstans i sommar där jag kan ta med mig hästarna, har olika planer men det skriver jag om när det blir aktuellt. Nästa sommar tar jag studenten, då vill jag utomland tex. Holland eller Tyskland och jobba med hästar. Dock beror allt lite på hur allt ligger till då och var jag befinner mig i landet. Förhoppningsvis (hehe) så är jag bosatt på en gård och då väntar jag nog ett tag med jobbandet utomlands och startar egen verksamhet på en gång. Annars så är jag iväg en tid och kommer sedan hem till Sverige och startar eget då (hästar för tillridning, försäljning, tävling mm). Jag har faktiskt fått en del erbjudande med att ha hästar för tävling mm och eftersom det verkligen är det jag vill så är det lika tråkigt att tacka nej varje gång. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge ;)

Sen längre fram i tiden så är det ju klart att man har ambitionen att nå den absoluta toppen, kanske inget oväntat svar för er som följt bloggen ett tag. ;)


Inova Light


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ska du köpa gård Alma!

Har ni börjat kolla på gårdar eller är ska ni göra det om något år? :P



Kram! ❤

2012-01-19 @ 18:38:26
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0