Fonds

Det här är en häst som jag provred i somras, det är en hingst född 2000 som går 145cm. Fantastiskt snygg häst! :)



Det här är väl de hästarna jag har att "bjuda på" för tillfället, även om det finns en hel del till som jag gillar mycket! :) Så nu undrar jag såklart vilken av hästarna ni gillar mest och varför, vilken hade ni valt vid ett hästköp?! :) Ni får såklart välja Inova och Zeta också, för det fick ju jag, och lika ska vara lika! :D

Bästa motiveringen får en länkning! ;)
Hehe, ni kan väl vara lite snälla nu och kommentera, det blir lite jobbigt för mig annars haha. ;)


Kommentarer
Postat av: matilda

Zeta lätt, tycker hon ser helt fantastisk ut!

2012-01-09 @ 17:11:38
Postat av: Anonym

Bolino och Zeta pga teknik, tryck i språnget, inställning till hinder. Ser ut som hästar man verkligen vill gå ut och rida varenda dag och som man kan utvecklas med obegränsat mycket:) dock svårt att bedöma på film, blir ju mycket känslan man får då:)

2012-01-09 @ 18:07:13
Postat av: Estrid

Jag hade lätt valt Zeta! Hon är sjuk, asså de är galet vilken kapacitet och teknik hon har!

2012-01-09 @ 20:21:40
URL: http://munsboroponnys.blogg.se/
Postat av: elin

tycker lotus F var finast, däremot så låter det som Bolino är mer min typ av häst då jag gillar modiga hästar som är lite tuff! :) Självklart är Zeta helt fantastisk, men för mig är hon nog för känslig och för svårriden! :)

2012-01-09 @ 20:38:06
Postat av: M

Zeta och Pialotta. De är båda ston som är modiga, kaxiga och samtidigt väldigt känsliga. Precis min typ utav häst!

Zetas kapacitet är utan dess like, jag tyckte min valack var en riktig show-off, men Zeta knäcker alla med hästlängder när hon trycker av! Fröjd för ögat

2012-01-09 @ 22:26:19
Postat av: Erika

Pialotta och Zeta ser ut att vara väldigt engagerade och närvarande och har bra tryck i sprången. Så dessa skulle jag tippa som de bästa tävlingshästarna.

Själv skulle jag välja (av det lilla jag sett), Inova. Som ser så rytmisk, balanserad och mjuk ut. Alltså lite "enklare".

Har själv en liten, känslig, flashig gummibollstjej som känns lite för mycket för mig vissa dagar...

Föresten så bodde Zetas dotter i mitt stall till för ca 1 år sedan, då hon lånades ut för att sättas i ridning! Insåg det efter att jag läst din blogg ett tag :).Söt liten häst.

Dina hästar är jättefina så du ska vara nöjd med dina val! Plus att du är duktig och kan säkert förvalta dom väl.

2012-01-10 @ 10:46:57
Postat av: Linn

Är det hemma hos Sofia Kroon? :)

2012-01-10 @ 18:57:02
Postat av: Anonym

Zeta!!

2012-01-11 @ 07:20:23
Postat av: Linnéa Boberg

Inova, helt klart! En häst som verkar ha hjärtat på rätt ställe och ställer upp i alla lägen! Är så söt att man vill ha henne på prydnadshyllan! ;) :)

2012-01-11 @ 14:32:01
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0