Dålig bloggning

Jag vet att bloggningen inte varit på topp på sistone men har inte varit helt motiverad med tanke på att hästarna inte gjort så mycket och jag har inte haft överdrivet med tid, var iallafall på middag hos Julia igår med lite trevligt sällskap. :)

Red Inova i ridhuset idag och hon var faktiskt jättefin! Fortfarande väldigt laddad så hon flyger i taket ibland men det kan jag leva med ;) För en gångs skull så var det lite lugnare i ridhuset och emellanåt var hon faktiskt väldigt fokuserad! Kräver inte så mycket av henne än utan fokuserar mest på basic, lösgjordhet och att fokus ligger på mig och inte allt runt om kring. Inova känns väldigt lycklig för tillfället, ett sundhetstecken enligt mig! :)

Sen fick båda hästarna Biolight behandling idag. :) Zeta fick ett "akut program" på högerbak som ska påskynda läkningen av vrickningen, Inova fick ett "energi program" i förebyggande syfte som var överallt från öron till rumpa. Zeta var lite skeptisk i början men var bättre på slutet. Inova hade full fokus och var också lite skeptisk i början men det såg verkligen ut som hon tyckte det var skönt. :) Hästarna ska få samma behandling nu 2-3 dagar framöver, spännande! 
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0