Dagens ridpass

Joggade Inova i ridhuset idag. Krävde inte så mycket av henne utan såg endast till att allt basic fungerade som det skulle, vilket det som vanligt gjorde. :) Ska testa lite nya bett på henne nu när hon har fått tänderna fixade, och testa bett som jag tidigare har testat men då inte fungerat helt bra men det kan det mycket väl göra idag. Jag tycker att det är jätte roligt att rida på olika bett då hästarna kan vara helt annorlunda för en sådan relativt liten förändring.

Jag behöver även hitta något bättre bett till Zeta på marken men det får jag testa sen när hon är igång när jag vet om det är någon skillnad efter tandläkarens besök. :) Zeta fick en promenad i 30min idag, hon var lite piggare idag men fortfarande väldigt lugn, skönt! :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Står du fortfarande på Stall bermar? En ponny från mitt stall står där nu :)

2012-01-25 @ 22:59:32
URL: http://Helenececilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0