Dagens ridpass

Började med att rida Zeta i ridhuset i alla gångarter i 20-30min i ridhuset, därefter blev det skritt i skogen i 30min. Hon känns ändå fin men det ska verkligen bli skönt att få henne kollad imorgon så vi har en plan med henne också. :)

Inova fick en skritt-dag, powerwalk kan man verkligen säga! Var ute och skritta en runda på 45min, den brukar ta drygt en timme, och då i alla gångarter haha. Hon var verkligen på hugget och skrittade på i ordentlig takt! :)

Imorgon blir det alltså fixar dag med veterinär, tandläkare och klippning. Båda hästarna ska kollas av veterinären och tandläkaren, sedan ska Zeta klippas. Så nu får vi framför allt ordning på Zeta och även Inovas tänder, skönt. :)

  

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv: hahaha, vad bra! Då får jag väl träna lite extra på galoppombyten, så kan han ju allt då ;) Han är verkligen super rolig att trimma! Jag förstår att du saknar det :)

2012-01-15 @ 22:31:50
URL: http://sannalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0