Dagen

Började skolan vid 12 idag så jag tog en efterlängtad sovmorgon. :) Slutade vid 1 och drog mig ut till stallet på en gång. Mockade till Inova, gick en promenad med Zeta i 30min, fixade mat till båda hästarna, gick en promenad med Inova i 30min, samtidigt så mockade snällaste Lisa Hansén till Zeta, supersnällt vekligen! :) Eftersom hon var så snäll och mockade åt Zeta så hann jag även med att få skjuts av Hanséns hem. Kan ju verkligen säga att Lisa har gjort min dag! Tack! :)

Hästarna verkade lite pigga idag men det var väldigt skönt att promenera när det för en gångs skull är lite ljust ute. :)

Lisa får även stå för bilden idag.

Lisa och Wille


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söt du är Almis :D <3 Roligt att du uppskatta hjälpen :D Du kanske kan hjälpa mig när jag hoppar nån gång ;)))

2012-01-18 @ 19:18:49
URL: http://lizahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0