Vilodag

Hästarna fick vila idag så jag gick väl i ca 2h sammanlagt.. Var dessutom och gick i en stor hage med Inova som hade det lite enklare att hålla upp tempot i den höga snön, haha. Annars så har dagen flytit på fint och jag vill passa på att tacka för alla gratulationer, har fått över 200 gratulationer på FB så tack så jätte mycket! :D

I övrigt så har jag all planering (tex. hotell, biljetter och hemfärd) inför Gbg klart! Skönt! Nu ska jag bara få koll på packning och att allt fungerar på hemmaplan också! :)


Kommentarer
Postat av: klara

vad coolt med scandinavium! hur funkar det när man ska tävla där? bor alla ryttarna på hotell? eeller hur ska ni bo? älska din blogg!!!

2012-02-21 @ 11:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0