Trasig dator..

Min dator har råkat bli trampad på och fungerar inte längre... Alltså blir det främst mobilbloggning ett tag framöver..

Idag ska jag först till Gustavsberg för att rida med skolan, känns lite waste men det är bara två gånger under hela året så det är ganska viktigt att vara med på om man vill ha bra betyg i Specialidrott. Man får ha med egen häst men jag vill inte ta Inova då hon har ett eget upplägg inför Scandinavium, men det blir väl skönt att rida en ridskolehäst i stenhård allroundsadel ;) Lite variation skadar ju aldrig ;)

Sen drar jag vidare mot mina hästar där det blir hoppning för Inovas del så det blir roligt! :)


Min dröm häst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0