Svar på kommentar

Kör några snabba svar nu på kvällen.

hej alma!
hur bor ni på tävlingar? har ni lastbil?
lycka till! :)
Hej! Vi har en B-korts lastbil men vi bor inte i den, vi bor på hotell. Tack! :)

Vilken dag går ghs kvalet? :)
Lördag.

Hej! Tar du med dig Zeta till Borås? :D
Tyvärr inte, på grund av skada.

Hur tjocka täcken kör du på nu? Jag gissar att de är helklippta? :)
Ca 600-700gram på båda, Zeta är nyklippt och Inova är också klippt, dock inte nyligen. ;)

Hej Alma! Vad får dina hästar för foder? vad har du för utrustning? har du syskon eller är du ensambarn?
Hej! Inova äter 10kg hösilage, 1kg havre och 3 kg Fiber XL om dagen. Zeta äter 10kg hösilage och 4kg Fiber XL (1kg Fiber XL för tillfället pga vila.) Utöver detta B och E vitamin + mineraler till båda hästarna.
Jag har en bror som är två år äldre än mig.

Utrustning svarar jag på separat, några önskemål om vad för utrustning jag ska börja att berätta om? Min eller hästarna? Säg även gärna mer specifikt tex. Träns. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för träns, sadel, benskydd? Hjälm, kavaj osv? :)

2012-02-09 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0