Stall-ledig

Har pluggat hela långa dagen, pluggade innan skolan, i skolan och har pluggat hemma ända fram tills nu... Nu blir det snart mat i magen och sen plugg igen... Jobbigt men är det tävlingar de två kommande helgerna så gäller det att ligga steget före för jag har inte lust att lägga tid på plugg när jag är och tävlar (bortsett från resorna dit och hem).

Bästa Julia har fixat mat till hästarna idag och gått en tur med Zeta, som förövrigt är väldigt pigg nu så det får bli en ännu mindre hage framöver, tråkigt. Inova ska tömköras av Cilla ikväll.

När jag pluggat lite mer så är det dags att börja med min packning. Hästarna går såklart alltid i första hand så mycket att jag nästan glömmer packa och fixa till mig själv, haha.
Nu är det dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0