Snöras!

Tjoho, nu har snö-raset börjat! Väldigt svårt att rida i ridhuset dock men jag måste nog säga att det är lite av ett vårtecken! ;)

Red Inova i ridhuset idag och det var lite halv-galet och ofokuserat eftersom det lät som att hela taket skulle rasa in emellanåt... Inova fick iallafall ett lugnt pass idag så travade och galopperade i typ 15min, därefter blev det skritt ute. Ska iväg och träna imorgon också (tränade ju igår) då jag behöver två träningar nära inpå varandra, men imorgon blir alltså sista träning innan Scandinavium! :)

Zeta var också galen idag på grund av snöraset men som tur var så satt jag inte på ryggen idag ;)


Fin häst i ösregn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0