Snabba svar

Hej tjejen! Har du "döpt om" Zeta till Marion nu? ;-) Stort grattis till Scandinavium platsen! Vad kul! Kram
Svar: Jag har faktiskt väntat lite på den här frågan, haha. Hon har alltid kallats Marion, (förutom hos Malin där hon kallades Myran) och själv så säger jag oftast Marion, det är iprincip bara på bloggen jag skriver Zeta. I stallet kallas hon Zeta men på alla tävlingar och allt så säger alla Marion. Så jag säger alltså både och, beroende på vem jag pratar med men så här efter tävling så blir det enkelt Marion då man sagt Marion under hela helgen. Lite förvirrande men så är fallet ;) Tack! Det ska bli en fantastisk upplevelse! :)

hade bara tänkt fråga dig en liten sak :) har du någonsin varit rädd för att hoppa högt? har du några tips på vad man ska tänka på eller så ?
Nej det har jag faktiskt inte, jag är tvärtom och tycker snarare att det blir roligare desto högre hinderna är. Svårt för mig att veta då jag inte vet vad du har för häst/hästar men skulle gissa på att det handlar om tillit mellan dig och hästen, men som sagt svårt för mig att avgöra. Enklast är nog att prata med din tränare och lägg upp en plan hur du ska "övervinna" det succesivt. :)

Hur brett har ni i solariespiltan?
Jag vet faktiskt inte riktigt men det är ganska smalt, kanske 2m.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0