Planering framöver

Håller på att ladda upp film från träningen men det går inte så fort så tänkte skriva lite om veckan som kommer under tiden. :)

Måndag: Inova får en lugn dag. (Jag fyller 18år!!)
Tisdag: Jobba lite bommar, har fått en övning av Niclas.
Onsdag: Åker till GHS tidigt, är nere vid 1-2. Besiktning vid 4, trimma i arenan vid 5 där även Pether (Markne) och Henrik Lannér är på plats. Niclas ansluter senare under kvällen.
Torsdag: Förklass kl 11, 135cm. Final kl 18, 140cm. Mellan klasserna ska alla 16 juniorerna+ landslagledningen titta på en Clinic med Ludger Beerbaum. Vi åker med Inova till Ingvarsson på kvällen.
Fredag-Söndag: Mamma åker hem med Inova på fredagen, jag stannar kvar resten av helgen med några kompisar! :)

Jag har verkligen en jätte rolig vecka framför mig! Jag ska fylla 18, njuta av att rida i Scandinavium, titta på Världens Bästa Ekipage och umgås med massor av vänner! Kan inte bli annat än fantastiskt lärorikt och roligt! :)


Om 3 dagar är vi på plats! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0