På väg!!!

Nu, äntligen, är vi på väg mot Scandinavium och Göteborg Horse Show! Det ska bli en fantastisk upplevelse och jag ska ta in och lära mig av vartenda litet intryck! Bara att få rida in på en sådan arena ska bli häftigt, utöver det så är det så otroligt mycket bra ridning och bra ryttare att titta på, inte minst världscupen på söndag!

Jag har nått ännu ett mål med att ta mig dit och nu ska jag bara njuta av att vara på plats! :) Jag ser det som en stor erfarenhet och en häftig upplevelse så nu ska jag verkligen ta vara på alla intryck och all lärdom. Jag ser fram emot en fantastiskt rolig och lärorik helg! :) Nu kör vi!


Stjärnan stannar hemma med Julia. :)


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Nu gillar jag dina tankebanor :-) lycka till å så ses vi snart kram p

2012-02-22 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0