Missvisande resultat

Egentligen en ganska bra runda men Inova var väldigt trött nu på kvällen och jag blev lite passiv in i trekombinationen, där alla fel kom. Fick 16 fel+några tidsfel. Trekombinationen stog på båge där det var antingen 7 eller 8 ut på båge. Red på 7 och kom lite väl långt ut i bågen och hoppade a hindret lite snett vilket resulterade i en rivning på A och att vi helt enkelt missar B.. -.- Tar om trekombinationen och river ut. Alltså var det en liten miss från min sida som ledde till 12fel.. Resten var jättebra men hon var som sagt väldigt matt, fick ett skit nedslag på sista hindret också. Jag är lite besviken på mig själv då det bara var en detalj som inte stämde men både jag och Niclas är ändå otroligt nöjda med dagen och det har varit riktigt roligt! :) Det bästa var nog Inovas utbrott på ärevarvet imorse när jag höll på att ramla av, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0