Kvällspromenad

Är ute och går med Marion nu på kvällen, har gått i 20min nu men vi ska gå ett tag till. Red Inova innan som kändes jättebra! Hon kändes inte alls stel utan istället helt loss och fin i alla gångarter. Red henne i lite olika form idag, varvade mellan hög och väldigt låg form i alla gångarter, och något som är väldigt självklart för mig, att hästen ständigt går i den takt och tempo jag vill oberoende form, hästen ska varken öka eller minska bara för att man jobbar den i en tex. Lägre form. Jag är noga med att verkligen kunna ha hästen där jag vill hela tiden så jag lätt kan använda mig av variation i min vardagliga träning.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejen! Har du "döpt om" Zeta till Marion nu? ;-) Stort grattis till Scandinavium platsen! Vad kul! Kram

2012-02-13 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0