KLAR FÖR SCANDINAVIUM!

Gjorde en halvbra runda på Inova idag som var väldigt matt vilket ledde till alldeles för många nedslag, inte så konstigt med tanke på hur veckan har varit.. Ingen optimal uppladdning med kolik, dvs ingen mat och näring förrän i torsdags så jag kan helt enkelt inte kräva att hon ska prestera lika fint som vanligt. Oavsett så har min fantastiska Marion Zeta kvalat till Scandinavium trots att hon endast startat 3 av 5 kval! Jag har möjlighet att välja Inova i Scandinavium, vilket jag såklart gör, men Zeta fick iallafall hjälpa sin kompis en bra bit på vägen och jag är såååååå otroligt glad! Nu blir det bara att träna ordentligt för nästa tävling blir Göteborg Horse Show, mäktigt! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Yeeees !!! Det var de här jag har väntat så länge på att du ska skriva!! Grymt bra jobbat tjejen!! Äntligen kan jag göra min "go Alma" lakan att vifta med på läktaren ! :D nu måste vi se till att Inovis lever som en prinsessa tills GBG!!! Åh det här är så grymt !!!! Wille vill ha en autograf av sin boxgranne när hon kommer hem!!!! WIHOOOO!!!

2012-02-11 @ 16:02:57
URL: http://lizahansen.blogg.se/
Postat av: Pappsis

Grattis Alma, vad kul! Nu är det bara att njuta, se och lära. Många kramisar pappsis ;-)

2012-02-11 @ 16:29:46
Postat av: Hille

Grattis Grattis Grattis :)

Grymt bra jobbat

Kram Hille

2012-02-11 @ 16:38:14
Postat av: Astrid

Fan vad kul! Stort grattis Alma! Du förtjänar det verkligen!

2012-02-11 @ 17:34:12
Postat av: Evelina

Satan vad grymma ni är!!!! Ska hejja på er as mkt i Göteborg:D p.s vill du ha knopphjälp är bara att säga till(a) måste säga igen, fan vad grymma ni är:D

2012-02-11 @ 18:50:58
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/
Postat av: Ingrid Wifvesson

GRATTIS ALMA, har med spänning följt

Din tävling. Du är jätteduktig och så är även

"FOTOGRAFEN". Farmor blir jättestolt.

Ingrid

2012-02-11 @ 19:04:58
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Super Grattis och pussa Marions söta mule från mig:) Håller tummar och tår att Inova återhämtar sig och är i toppform när det gäller. Många kranar från oss/ Marina

2012-02-11 @ 19:47:19
Postat av: Emmie

Grattis vad kul! =)

2012-02-11 @ 21:16:18
URL: http://livingtheedream.blogg.se/
Postat av: Linnéa Boberg

Grattis!:D

2012-02-11 @ 22:57:31
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Ingrid Wifvesson

Hej Alma, jag är så stolt över att vara släkt

med en så duktig ryttarinna. Solar mej i glansen.

När jag skrev att farmor blev stolt(det tror jag

att hon blev) men jag menade självklart MORMOR.

Ha en bra resa hem. Ingrid

2012-02-12 @ 13:15:50
Postat av: Caroline

Härligt, Grattis! :)

2012-02-12 @ 18:28:32
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: Theresia

Grattis Alma! Så otroligt roligt! Du lyckades trots att det verkligen inte varit medvind hela vägen fram. Nu hoppas vi att Nova kan komma iform så att du får visa vad ni kan! Tyvärr har vi ingen möjlighet att komma upp och titta vilket jag är så besviken för. Som uppfödare vill vi väldigt gärna varit på plats men vi kommer och hälsar på i Flyinge istället. Hoppas också att Zeta tillfrisknar ordentligt så att ni kan komma igång på riktigt igen. Tur de kunde hjälpas åt ;-)

En massa lycka till kramar från oss! Vi håller tummarna så hårt vi bara kan för dig!

2012-02-13 @ 21:57:15
Postat av: Anonym

Vilken datum är det tävling i Göteborg???

2012-02-17 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0