Grevagården

On the road again! Vi ska alltså snart hämta Amandas ena häst i Mariefred och sen blir det vägen ner mot Grevagården, Skövde. Zeta får som ni förstår stanna hemma i goda händer hos Julia.

Jag gillar verkligen Grevagården och de senaste tävlingarna där har gått väldigt bra för mig. Senast var i somras med Inova (hade inte Zeta då) och hon var nolla och plac i 3 av 4 klasser. Tävlingen innan den så hade jag med mig Vioux Star M som var nolla hela helgen rakt igenom. Så ska försöka göra lika bra ifrån oss den här gången för det är ju trots allt en bra trend att följa ;) 

Grevagården har som de flesta andra stora anläggningar idag fibersand som underlag i stora ridhuset vilket jag fullkomligt älskar, man har blivit lite väl bortskämd med fint underlag de senaste tävlingarna då alla Elittävlingarna under hösten har fibersand (Strömsholm, Flyinge och Billdal (både framhoppning och tävlingsbana)). 

Jag är laddad till tusen och äntligen drar tävlingsterminen igång för min del! :)



Inova Light 135cm Grevagården


Kommentarer
Postat av: julia lindblom

Lycka Till Alma, jag o Zeta är hemma och håller tummarna :)

2012-02-02 @ 17:52:42
URL: http://satsning.blogg.se/
Postat av: Josefina

Vilken fin runda ! :)

2012-02-03 @ 09:10:51
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0