Glömma och gå vidare

Katastrof ridning från min sida idag och den här klassen är bara att glömma och gå vidare. Inova var återigen fantastisk och försöker verkligen fullt ut, fantastisk häst! Felen är helt klart på mitt konto men som min kompis mamma sa: Det är mänskligt att göra misstag och det är inte ofta du gör det.. Lite upp-piggande ord denna dag vilket är väldigt uppskattat. Jag tänker inte gräva ner mig i det här för att jag har en "dålig dag", jag vet själv att jag kan så mycket bättre och det är inte mer än mänskligt att göra misstag (dock kunde man ju valt ett bättre tillfälle..) så det här är bara att glömma och gå vidare! Min fantastiska häst har varit helt otrolig både igår och idag så henne kan man minsann inte klaga på! :)

Jag hade dock gärna velat ha min andra stjärna här idag så man hade kunna "göra om och göra rätt" menmen, får nöja mig med att se på fina rundor med henne på film.


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Även fina ekipage har ibland dåliga dagar. Det e charmen med idrott. Allt kan hända. Du har säkert lärt dig mer idag än om du varit felfri och placerad. Torka tåren. Knyt näven. Och hem å träna mera. Det är det som gör så som kommer att lyckas i framtiden kram p

2012-02-04 @ 20:13:03
Postat av: Maria

Få i din ålder rider så otroligt stilfullt, effektivt och med den otroliga känslan som du gör. ALLA gör misstag, precis som du sa!

2012-02-04 @ 20:20:37
Postat av: Johanna

Vilken synd :( men som sagt man är ju misstag ibland de är bara att gå vidare :) du har ju gjort jätte många fina rundor och du rider jättefint :)

2012-02-04 @ 20:31:43
URL: http://jojjsing.blogg.se/
Postat av: ebba

du är ändå grym alma!

2012-02-04 @ 22:19:24
URL: http://ebbamvr.blogg.se/
Postat av: matilda

Synd att det gick dåligt idag. Det är iaf en fröjd att se film på dina bra rundor :) bättre lycka nästa gång!

2012-02-05 @ 09:27:47
Postat av: Thea

Det går bättre nästa helg! Du är fantastisk duktig ! Ses där ! Kram

2012-02-05 @ 19:57:31
Postat av: Thea

Det går bättre nästa helg! Du är fantastisk duktig ! Ses där ! Kram

2012-02-05 @ 19:57:58
Postat av: johanna

Bättre lycka nästa gång! :)

2012-02-05 @ 21:33:14
URL: http://nollanolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0