Ett ner i 130

Vill bara börja med att skriva att internet är helt värdelöst här och det har tagit mig hela dagen med att få in det här inlägget så ni får vänta tåligt på uppdatering ;)

Inova har iallafall varit fantastisk idag och hoppat otroligt väl med en kämparglöd som är få förunnat, jag uppskattar verkligen hennes härliga inställning! Det var en helt okej runda, inga direkta fel men jag hade gärna velat ha lite bättre känsla och rytm idag. Fick ett ner på nästsista hindret som var ett räcke, bra distans där hon möjligtvis blev lite lång och fick ett ner. Det känns att jag inte tävlat på länge och vill lägga mig i lite för mycket men som sagt, 
En helt okej runda av mig och en häst som känns riktigt bra för tillfället, jag saknade dock det sista lilla extra till den perfekta känslan och rytmen men jag är ändå nöjd med dagen! :)

Imorgon blir det 140 som även är fjärdekvalet till GHS, spännande....


Kommentarer
Postat av: Pappsis

Håller tummarna kram p

2012-02-04 @ 07:04:33
Postat av: josefina

Lycka till ! :)

2012-02-04 @ 09:29:35
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0