Dagens ridpass

Jobbade fina Inova lite lätt över tre klossar på medellinjen som stod på en s-båge. Hon var såå himla fin, känns verkligen superbra med henne för tillfället och jag hoppas att hon håller sin fina form till SM nästa helg! :) Hon är så otroligt positiv till allt jobb nu när vi kommit hem efter Göteborg, kanske fick hon en kick av ärevarvet? ;) Iallafall så verkar hon lika motiverad som jag och är helt fantastisk att rida nu! Det finns inte någon tendens till någon spänning eller liknande, hon är avslappnad från topp till tå! :) Jag bara njuter!

Zeta promenerades, fick biolightbehandlingar och en ordentlig rykt. :) Inova fick massage i 30min och tyckte det var hur mysigt som helst, fantastiskt att hon uppskattar det så mycket. :) Massören sa iallafall att hon fått stora fina muskler som var väldigt avslappnade, hon hittade inte något område som var lite stelare utan hon var superfin överallt! Hästarna fick mycket kvalitetstid idag och det är de minst sagt värda! :)


Inova får biolight
bilden är ej från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0