dagens ridpass

Ridskolehästen: Det gick över förväntan, den var faktiskt riktigt fin emellanåt men lite väl springig och ostadig i övergångarna men annars så gick det bra!

Zeta: Skrittade ut i solen med en väldigt glad Zeta, vi var nere i lite diken och vände men annars så gick det bra. hon är ju lite laddad nu så man är glad så länge hon har fyra hovar i marken ;)

Inova: Hoppträning för Niclas, gick väl okej. Vi hoppade lite bana och Inova hoppade helt fantastiskt! Hon har blivit så himla fin och explosiv! :) Dock tycker inte jag att min ridning var på topp idag, lite slow på att ta beslut och det känns som att jag fastnar i svängen och inte riktigt kommer till den ridning jag vill.. Jag är nöjd med Inova iallafall och Niclas tyckte att hon blivit fin i kroppen och som sagt hoppade superfint idag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för ridskolehäst du red?

2012-02-18 @ 01:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0