Tar inte emot hästar än

Jag vill bara klargöra att jag fortfarande inte har någon möjlighet att kunna ta emot hästar för tillridning, försäljning, tävling mm eftersom jag har fullt upp med att gå klart skolan + mina egna hästar. 4 åringen är ett undantag och det beror helt enkelt på att ägaren hjälper till mycket vilket gör att den inte tar så mycket tid för mig. Förutsättningarna för att jag ska hinna är helt enkelt att jag får den tranporterad till mig, fixad och klar och jag kan fokusera fullt ut på ridningen.. Den blir riden av ägaren i veckorna och jag kommer iprincip endast hoppa och tävla den.  
 
Det blir dock skillnad till sommaren då målet är att driva egen verksamhet. Jag vet inte om jag nämnt det här tidigare men huset är nu ute till försäljning och vi letar gård för fullt! Tanken är att vi ska bosätta oss i Skåne på en anläggning där jag ska kunna driva mitt eget företag och då kommer jag helt klart kunna ta emot hästar, ska bli jätte roligt. :) Vi har dock inte hittat någon anläggning än då vi är väldigt kräsna men förhoppningsvis dyker det väl upp något inom snar framtid och vi siktar på att bli skånebor i juli någon gång :)
 
      

Kommentarer
Postat av: an

kanske en känslig fråga men skulle vara kul att få svar på. hur tänker du på det med din pojkvän då? :) tror du på långdistans förhållande eller kommer det bara ta slut då? :)

2012-12-28 @ 12:14:22
Postat av: Malin

Oj vilka roliga framtidsplaner! :-) Så kul att en så talangfull ung ryttare fortsätter att satsa på ridningen.

Önskar dig all lycka till i framtiden!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Alma Ranebo

2012-12-28 @ 17:38:22
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Vad roligt om ni flyttar till Skåne! Då kan du ev. få rida/tävla flera av Marions syskon sk."Main " hästar av oss uppfödare, OM dom inte är sålda v.s :)

2012-12-29 @ 01:01:50
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Vad roligt om ni flyttar till Skåne! Då kan du ev. få rida/tävla flera av Marions syskon sk."Main " hästar av oss uppfödare, OM dom inte är sålda v.s :)

2012-12-29 @ 01:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0