Struktur

Bloggen går bara utför och nu känner jag att det är dags att ta tag i det här! Det kommer bli ändring med "dagens ridpass". Tror inte att ni vet att jag i nuläget för en träningsdagsbok utanför bloggen men jag har faktiskt bestämt mig för att dela med mig lite av den nu. Inte helt, men jag kommer framöver dela med mig av en noggrannare utvärdering av varje ridpass och uppdatera om den vardagliga ridningen oftare och använda ett annat upplägg.
 
Jag kan ju inte påstå att jag har överdrivet med tid och kan väl även erkänna att jag inte är så jätte pigg på att sitta och skriva massa tidsinställda inlägg för att "fylla ut" bloggen. Jag kommer helt enkelt blogga när jag känner att jag har något vettigt att skriva. Jag kommer alltså hålla mig till lite färre inlägg men med mer kvalité. Den största delen av min blogg består ju iprincip av vardaglig ridning, träning och tävling samt filmer från dessa. Därför är bloggen inte så levande för tillfället och eftersom jag inte har några filmer mm att ladda upp så tycker jag själv att den blivit lite tråkig. Men inom snar framtid kommer det en utvärdering från året, en hel del överaskningar, samt att jag kommer gå in mer i detalj hur jag jobbar hästarna till vardags.
 
Jag hoppas och tror att detta kommer göra bloggen lite mer roande och att ni är lika positiv som jag till denna förändring. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0