Många järn i elden!

Påbörjade ett inlägg igår morse på datorn som ska publiceras så fort jag kommer åt min dator igen. Bloggen har ju som ni säkert märkt inte varit största prio på sistone så lite tankar kring det kommer upp senare i eftermiddag.

Igår var det snökaos i Sthlm så skolan har varit inställd, man har fått skotta sig in i husen.. Hästarna stog helt enkelt inne igår men jag lyckades faktiskt ta mig ut till stallet så jag och Marion gjorde ett försök att ta oss t ridhuset bland snöploger och annat spännande.. Väl uppe i ridhuset gjorde hon min dag, den hästen är ju ren lycka! Inova är ju dock lite för glad för tillfället så riskerade inte att ta ut henne i snön så hon fick en lugn dag och det får jag nog igen för idag.. :) Efter mycket om och men lyckades min pojkvän hämta mig, så vi kunde komma hem till ett hus med strömavbrott.. Det är inte lätt när det är svårt ;)

Annars så är det mycket på gång och förhoppningsvis kommer jag inom snar framtid dela med mig av 3 riktigt roliga kommande möjligheter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0