Film Inova

Det tar en himla tid att ladda upp filmer för tillfället men nu efter två dygn har jag lyckats ladda upp filmen från när jag hoppade i lördags. Inova var så lycklig att hon inte visste var hon skulle ta vägen och bjuder på både gjädjesprång och fin hoppning. Själv håller jag på att vänja in sadeln för hoppning och man kan ju säga att den behöver hoppas i ett antal gånger innan allt fungerar på den fronten. Nu hänger jag som en liten vante och tappar till och med balansen på Inova, visst är det en hel del tryck när det blir större men tycker ändå jag borde vara lite härdad av Marion ;) Annars så tycker jag Inova tagit ett stort steg i rätt riktning och fortsätter hon så här kan hon garanterat gå 145-150 nästa år, tror och hoppas så mycket på henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0