Browns Way på besök

Brownie var med på kursen för Emma igår och gud vad jag saknat min lilla ponny! Det här var alltså min första egna ponny (även den enda) och han har lärt mig så otroligt mycket! Han tog mig från lättklass till plac i msv A på två år (med en tredje plac i debuten!). Fantastisk ponny, skulle vilja ha en likadan fast 15-20cm högre ;) Det var verkligen kul att se honom igen. Efter att ha jobbat med en individ varje dag i över 2 år och sedan inte sett honom på ca 1.5 år så var det verkligen ett kärt återseende.

Han såg dessutom väldigt fin ut i lördag, det jag hann se (hoppade i samma grupp med Marion) och det är härligt att se att Sanna uppskattar honom lika mycket som jag, han kunde verkligen inte kommit till ett bättre ställe. Hoppade super spänstigt och lekte över några lite större oxrar. Saknar verkligen att trimma denna häst, så himla välriden och ambitiös. Väldigt roligt att se och träffa bästa ponnyn igen!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0