Tomt utan tränare

Genom åren har jag blivit bortskämd med att Niclas iprincip alltid är snäll och åker med på viktiga tävlingar och hjälper mig, det har han gjort ända sedan jag debuterade msv på ponny. Denna helg lyckades dock hans tävling (Champion of the youngsters) krocka med SM och han är därför inte på plats. Jag klarar mig själv det vet jag, men han är verkligen en trygghet och ett mentalt stöd för mig och det känns lite tomt att han inte är med, även fast vi pratar i telefon 150ggr om dagen haha. Jag tror iallafall att det blir bra ändå och Henrik (Lannér) finns även på plats om det skulle vara något som inte Niclas kan hjälpa mig med via luren så jag är i trygga händer och lugn som en filbunke. Nu kööör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0