Mörbultad

Idag har jag minsann fått veta att jag lever, jag har ont i hela kroppen och vill inte ens tänka på hur jag kommer må imorgon bitti efter att ha legat still en hel natt. Har till och med svårt att blogga för att några fingrar och knogar inte riktigt hänger med, fick rida Inova med två fingrar idag haha.. Värst är iallafall ryggen, landade rakt på svanskotan så jag kan varken stå, sitta eller ligga utan värk.. Så det blir ju spännande imorgon ;)
 
Inova tävlades inte idag utan jag red endast igenom henne och hon kändes fin! Hon går endast 120cm imorgon, hade tänkt ta ner henne i klasserna på tävling om två veckor men nu kan vi lika gärna gör det här. Zeta går 135 imorgon och sedan åker vi hem. Henriksdal verkar inte tycka om mig så bäst att åka härifrån innan något mer händer ;) nä, efter regn kommer solsken så nu blickar vi framåt.. Vi hade iallafall tur med vädret, hehe...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0