Ingen ro, ingen vila

Fick det lite bråttom igår men hann ändå med allting och kom i tid till Stina. Kräftskivan blev väldigt lyckad och jag åkte hem så jag var hemma vid 5 idag, då åkte jag direkt till stallet för att rida och fixa för att sedan byta om på 10min och dra på bio.. Och nu äntligen har jag landat i min säng efter 3 dagar på resande fot, grymt skönt!
 
Båda mina hästar går riktigt fint och vi är laddade inför Tierp i helgen som är genrep inför SM. :) Har ju även haft Hubbe över helgen och han har gjort en strålande utveckling på dessa få dagar trots att han har några år på nacken, mycket roligt. Imorgon är det löshoppning av treåringen vilket ska bli lite spännande.. Annars ska mina hästar markarbetas imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0