Förberedelser

Imorgon bär det av mot Tierp vilket innebär att dagen innehåller en hel del förberedelser. Jag ska strax börja med min packning, för att sedan dra mig mot stallet för att (bortsett från allt det vardagliga) börja fixa, putsa, packa och bada hästarna. Tävlingarna börjar idag men vi åker dit imorgon bitti och hoppar fredag-söndag, planen är att båda hästarna ska gå 130/135/140. Detta är sista tävlingen inför SM och jag strävar endast mot att rida fina skolrundor i helgen så att både jag och hästarna kan gå in med ett bra självförtroende och fina rundor i ryggen. Detta är alltså planen och det ska dessutom bli spännande att hopppa lite större på Marion igen, var ju trots allt 9 månader sist...  
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja - en talangs blogg

Lycka till på tävlingen! :)

2012-08-09 @ 13:38:26
URL: http://stallkatjap.bloggplatsen.se/
Postat av: Katja - en talangs blogg

Lycka till! :)

2012-08-09 @ 13:40:03
URL: http://stallkatjap.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0