Följer EM på nätet

Sitter nu och kollar på juniorernas första kval från igår. Varenda häst som kommer in på banan är bara WOW, jag sitter bara och ler, helt sjukt! Jag kommer titta på både junior och YR alla klasser genom hela helgen för att själv få ett större perspektiv på ridsporten i Europa. Juniorerna vill jag se eftersom jag också är junior och vill se vad det är för typ av banor på dessa mästerskap och även se hur Sveriges elit står sig bland de andra länderna men främst för att helt enkelt se vad som krävs av både häst och ryttare för att genomföra ett större mästerskap. Generellt så är dessa juniorer från Sverige i en klass för sig här hemma och det ska bli spännande att se hur långt de räcker i detta mästerskap.  
 
När jag ser juniorerna så kan jag själv avgöra om jag ligger i fas eller hur långt efter jag är i år, för att sedan titta på YR för kommande år och se vad som krävs då. Jag har som långsiktigt mål att hoppa minst ett YREM med Marion och för att få en någorlunda susning om vad som krävs där, hur stort det är och hur svårt motståndet är så tänker jag sitta klistrad och följa YR i detalj.
 
http://www.em-magnaracino.at/video-channel.html
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hur får man upp online-tv? Får bara upp en videoportal med x antal videosar att välja imellan men inget lve..

Svar: Verkar som att det inte går att se tävlingarna live men resultaten finns live och klasserna kommer upp i efterhand.
Alma Ranebo

2012-08-16 @ 12:11:54
Postat av: Anonym

http://www.reitsportnews.at/de/news-international/7566-european-jumping-championships-ch-j-yr-2012--magna-racino--austria-livestream-von-der-eroeffnungsfeier

2012-08-16 @ 13:29:41
Postat av: emma

http://www.reitsportnews.at/de/news-international/7566-european-jumping-championships-ch-j-yr-2012--magna-racino--austria-livestream-von-der-eroeffnungsfeier

2012-08-16 @ 13:31:14
Postat av: Emma

http://www.reitsportnews.at/de/news-international/7566-european-jumping-championships-ch-j-yr-2012--magna-racino--austria-livestream-von-der-eroeffnungsfeier

2012-08-16 @ 13:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0