Fina hästar

Började med Inova som kändes grymt fin på framhoppningen och hoppade väldigt fint! Dock hittade jag inte samma harmoniska trygghet inne på banan och blev lite ivrig i ett beslut till 3an då planen var att gå på 8 steg, fast jag låg perfekt på 9 och eftersom jag dumt nog hade bestämt mig för att hålla planen på 8 steg så rider jag iväg på en lite väl stor distans istället för att bara sitta stilla och rida på 9.. Detta resulterade i ett stopp men det tar jag såklart på mig helt själv.. Bortsett från det så hoppade hon superfint och kändes fin resterande hinder och avslutade ändå väldigt fint. Felet kom ju tidigt i banan vilket betyder att vi ändå fick en hel del fina språng efter detta, vilket är skönt till resterande dagar. :) Inova kändes grym och felet var helt klart på pilotens konto idag. 
 
Marion var i en bom på framhoppningen idag och hoppade helt fantastiskt efter det, det gorde hon i och för sig innan också men en extra kick fick hon allt! ;) Som alltid lite vild första dagen men hon gör sitt jobb grymt bra och levererar ännu en nolla. Dessutom var min balans betydligt bättre idag - och då hoppade hon dessutom bättre än i Gislaved. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsis

Härligt,

Lycka till på genrepet puss p

2012-08-11 @ 00:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0