Dagens ridpass

Började med Marion idag som var ett litet rivjärn på vägen upp till ridhuset, det är en häst som har attityd så det skriker om det så man får ta henne med en nypasalt ibland men jag vägrar att ta konflikter och provocera henne. Jag tror faktiskt att det är det som gör att vi fungerar och trivs så bra tillsammans som vi faktiskt gör, haha Pether brukar säga att vi har ett bra äktenskap och det måste jag nog hålla med om.
 
Iallafall, väl uppe i ridhuset så kändes hon väldigt fin, lite pigg så jag skolade henne lite extra idag. Blev ett lite lagom tufft pass med konsekvent arbete. Inova fick komma ut i skogen idag, har ju trimmat henne i 2 dagar så kände att det var dags för henne att komma ut i naturen och rensa huvudet inför helgen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0