Blickar framåt

Mitt sista JSM är avklarat och nu är det dags att matchas mot större uppgifter. Jag blir YR nästa år och då gäller det att etablera sig i svår hoppning (145cm-150cm) för att hänga med i toppen. Om allt går bra så ska Marion debutera 145 om ungefär en månad och sedan kommer hela hösten gå åt tuffa Elittävlingar så jag känner att jag vill hoppa en "vanlig" 145 innan dessa tävlingar drar igång. Först nu ska hästarna ta det lugnt och kollas ordentligt, för att sedan gå ner i klasserna en tävling i samband med att inomhussäsongen drar igång därefter blir det förberedande inför nästa år. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du använder dig av veredus boots, hur tycker du de är i storlekarna? vad har dina hästar för storlekar, vad tror du d-ponny med ganska stora hovar skall ha för storlek ? tacksam för svar! väldigt bra blogg också ;)

2012-08-26 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0