Back to reality

Imorgon börjar skolan för min del igen, blir ingen mjukstart eftersom min klass började förra veckan så imorgon startar vi med föreläsning kl 10 i 9, lagom taggad... Har iallafall haft ett grymt lov med mycket träning och tävling, höjdpunkten var helt klart veckorna hos Fredricssons och det ända jag inte har hunnit med är att spendera en längre tid hos Pether. Har fortfarande mycket som jag inte delat med mig av från bland annat Fredricssons och jag ska nog skriva ihop en liten text om starka intryck och upplevelser denna sommar, men det kommer en vacker dag ;) Nu är det sovdags för att försöka komma in i lite vanliga rutiner igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Ska bli intressant att läsa! Jag kollar in på din blogg ofta men kommenterar sällan... Tycker att du har en bra och intressant blogg! Otur på SM men du har säkert mycket framgång att vänta med dina fina hästar och din braiga ridning :)

2012-08-27 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0