Visste ni att....

  • Jag är värdelös på att knoppa.
  • Jens Fredricsson och Niclas Arvidsson har ridit Inova.
  • De 140cm jag har startat på Zeta endast har varit Elittävlingar.
  • Båda mina hästar är svenska uppfödningar.
  • Tävlingen i Drammen är första gången Inova är utanför Sveriges gränser.
  • Zeta aldrig har haft mer än ett nedslag i 140.
  • Zeta har ett föl.
  • Mina hästar är släkt: Zetas morfar är Inovas farfar (Irco Marco)
  • Jag gick på ridskola tills jag var 13-14år. .
  • Att jag tar studenten nästa år!!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Kul info! =)



Har du tävlat internationellt utom dom internationella starterna du gjort i Sverige?



Kanske ses i Drammen ;)

2012-04-17 @ 19:21:03
URL: http://livingtheedream.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

Tävlade du något när du red på ridskola? Vilken ridskola red du på? :)

2012-04-17 @ 20:48:56
URL: http://louisebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0