Svar på kommentar del 1

Börjar och svara på korta, enkla och aktuella frågor så får jag se hur många jag hinner innan datorn dör..

Tjohoo, kul att åka utomlands! Kan man följa tävlingen online? Håller tummarna för er! Kram
Svar: Tack! :) Jupp HÄR hittar du start och resultatlistor.

När planerar du att vara ute på tävlingsbanorna med Marion igen ? :)
Om allt går som det ska så hoppas jag att hon kan åka med om 2 månader. :)

Har zeta varit skadad? Vilka är dina hästskötare, vad gör dom? Vad ingår i ditt stall? Ska/har du inte ta körkort?
Ja, tyvärr. På hästskötar frågan får jag nog svara mamma! ;) In, utsläpp. Foder (men jag har som sagt Pavo), Fodringar mm. Körkortet är sakta men säkert på gång!

Hej Alma! Kan du inte ta kort på eran lastbil?
Svar: Absolut! Den här lilla bilen tillbringar vi många timmar i! :)




Fler svar kommer...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin lastbil! men ni sover inte i den väl, bor ni på hotell när du tävlar ? :)

2012-04-26 @ 12:43:28
Postat av: Anonym

har din mamma hållt mycket med hästar tidigare? har du syskon? :)

2012-04-26 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0