Ridpass

Igår så fick hästarna promeneras i 30min eftersom det var lite ont om tid men vilan var välbehövd! :)

Idag fick Inova komma ut på grusvägarna i drygt en timme och grusvägarna är verkligen oändliga! Det är helt fantastiskt hur man kan ut och trava och galoppera, dessutom är det en hel del backar vilket är superbra! Själv så har jag aldrig varit särskilt motiverad till att rida ute i skog och mark men såklart gjort det för hästarnas skull men nu när det finns så mycket fina ridvägar så tycker ju även jag att det är härligt! I och med bra möjligheter till uteritt så är det även oftast tomt i ridhuset så det är helt enkelt winwin! :)

Zeta travades glatt i 15min och hon höll lugnet trots vilan igår! :)

Idag har även lastbilen fått komma hem till Stockholm igen och hästarna har även fått en ny leverans från Pavo så nu är alla nöjda och glada! :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0