Hemma!

Som jag sagt tidigare så fick vi packa in allt i min kompis lastbil (jätte snällt) och åka hem igår istället. Hemresan gick bra och vi kom hem runt halv 10 igår så det var skönt! :) Vår lilla lastbil står alltså kvar i Gävle på verkstad och mamma får ta tåget upp förhoppningsvis i veckan för att hämta hem lilla bilen inför Drammen.

Gävle var vår sista inomhus och jag ser verkligen fram emot utomhussäsongen! Jag tycker att Inova är bättre ute så det ska verkligen bli skönt att komma ut och galoppera på stora banor! Första utomhus blir som sagt Drammen som är om två veckor och jag hoppas att vädret är bättre i Norge än här hemma i snön(!)...

De kommande två veckor blir ganska tuffa för Inova så det var trots allt ganska bra att helgens tävling inte blev så krävande. Det blir lite förberedande arbete nu inför Drammen så vi måste även hinna med lite vattenträning med Inova.



Drammen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0