Hästgalen..

Jag tror verkligen jag har blivit en riktig hästnörd! Inatt så drömde jag att jag galopperade på Marion, haha. Det är nog ett tecken på att jag är en riktig hästgalning. Men det är helt sjukt hur längesen det var och hur mycket jag längtar att få henne tillbaka på tävlingsbanorna.. Utan henne hade jag aldrig blivit uttagen i landslagstruppen och när jag nu faktiskt har blivit det så vill jag verkligen visa att jag förtjänar den platsen. Trots allt så strävar truppen mot de stora mästerskapen och jag vill så otroligt mycket och det är fruktansvärt frustrerande att alltid lämna min bästa häst hemma och inte kunna åka på de allra största tävlingarna.. Men jag är evigt tacksam för att jag har möjlighet att ha en så lovande häst som faktiskt har framtiden för sig.



Debut 140cm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0